Her har eg laga eit konfirmasjonskort med pengelomme. Eg har brukt stempel frå kort og godt som eg har klipt ut, bak på tagen har eg limt på til å ha pengane i. Det er world window pusjaren eg har brukt til pengeholdaren med tekst frå north starstamp trur eg. Arka er frå papirdesign, stjerner frå panduro.
lørdag 9. mai 2015
tirsdag 5. mai 2015
Konfirmasjonskort til gut
Her er eitt av 4 konfirnasjonskort til gut eg har laga i år.
Dei andre blir blogga etter kvart som kobfirmasjonane er over.
tirsdag 30. desember 2014
lørdag 20. desember 2014
mandag 15. desember 2014
onsdag 10. desember 2014
søndag 16. november 2014
torsdag 30. oktober 2014
lørdag 20. september 2014
Julekort
Kort lifta frå ett trykk. Har brukt kraftkartong til base. Spellbinders
Romantic rektangel. Juletre er frå memory box. Tekst er frå kort og godt. Mønster papir frå maja design.
tirsdag 16. september 2014
Julekort produksjonen er i gang
I dag har eg lifta eit kort eg såg på fb. Eg har brukt to typar ark frå papirdesign. Bilde er frå ei blokk med julebilder. Tekst er frå panduro. Deis frå spellbinders, snøfnugg punshere og perler. Har hatt litt glitter på snøfnugga.
søndag 7. september 2014
Bretta posekort
I dag har eg laga eit bursdagskort som eg har brukt eim papirpose som er bretta dobbel. Papira er restepapir frå ulike levrandørar.
Abonner på:
Innlegg (Atom)